* du har vaknat i fel säng och varit kär

Fytusan så seg man är om dagarna! Jag och Ida låg (märk väl låg) i en av skolans äckliga längor idag för att vi var så jävla trötta. Och igår nästintill slocknade vi i cafeterian. Dock tror jag att det beror på att jag sover förlite, sover man fyra timmar får man nästan skylla sig själv. Nåja, fick VG+ på mitt so arbete, tusan vad duktig jag är. Våran no lärare lackade somvanligt på mig idag, han har något emot mig, helt jävla klart, irriterande om inte annat.

Håller på och tanka alla ny avsnitt till alla de olika serierna nu! Längtar som tusan till Gossip Girl är färdigt, för de är så jäkla bra! Ska se det och sen ta en powernap och ladda om lite batterier, för jag har matteprov imorgon och jag är ingen klippa i matte nåmer, to bad for me. Vg ska jag fixa, för sänker jag mig i matte är det lika bra att hänga sig nu på direkten =)

Från och med nu ska jag bara strunta i alla andra och göra som jag vill. Tänker inte låta någon annans åsikt stoppa mig. Är så trött på att ständigt bara ta emot all skit och inte säga ifrån att det kanske är vad jag vill. Allting har förändrat sig på bara några dagar och jag är så fruktansvärt glad! Jag hoppas att allting går min väg, för då skulle det var jävligt glada miner från mitt håll iaf! ;)

Måste bara säga att utan John, Jonatan, Marcus och Jocke skulle mina dagar vara såååå tråkiga. Det är ni som gör dom till vad dom är, och det är jag jävligt glad över! Och lite Ida på ett hörn också ;)

You are just another priceless work of art, in his gallery..
..och nu var GG färdigt, vilken jäkla timing! :)

Kommentarer
Postat av: jOhn S

hallåhallå! :)

2008-11-11 @ 20:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0