* but you're just a boy, you don't understand

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag vet inte vad som är felet på mig. Känner mig otrygg inombords och jag vet inte hur jag ska hantera denhär situationen. Jag har själv satt mig i den, och då borde jag klara mig ut ur den också. För när jag har bestämt mig för en sak så har jag jävligt svårt att ändra mig. Nu hoppas jag verkligen att denhär gången inte ska bli som alla gånger förr. Det är inte så att jag är blyg, jag är bara rädd för att ta tag i det. Usch, nu skriver jag i gåtor och det är nog ingen som förstår, knappt så att jag gör det själv. Men nu ska jag ringa till min sweetie och prata av mig lite, behövs som! :)

Baby all that I want is for you to hold me,
kiss me and tell me that you'll stay the night


Ciao så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0