* 4 November

Jag har gått och blivit sjuk. Tråkigt som tusan. För när man är sjuk får man inte träna. Däremot är det ju ganska skönt och bara slöa hemma hela dagarna, fast i längden blir de tråkigt. Inte för att jag hade planerat att vara sjuk så länge. Blir nog bara hemma imorgon också. Fast har ändå lust och fara imorgon, för jag och Helena ska hålla idrottslektion, men jag vet inte. Får se hur det blir. Är rätt jobbigt och ha feber på skolan. Så idag har jag sovit länge, sett på tv, sovit lite till, sett serier, sovit ännu mer och ätit lite mellanåt. Missar träningen imorgon vilket suger som fan. När Empi började prata om datorer kom jag på att jag också vill ha en ny. En rosa laptop skulle absolut inte sitta fel, nejnej. Och en platt-tv skulle inte heller vara fel. Så om nån vill vara generös så bor jag på Slåttervägen 19, 95263 Kalix.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fan va bäst du är ! ; )

2008-11-05 @ 10:54:08
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0