* -.-

Match mot P15 idag, och som väntat blev det förlust. Själv slutade jag på akuten med en hand som bara hängde och gjorde ont. Men det är smällar man får ta om man är för het på gröten! ;) Haha. Skitsamma, som tur var var ingenting brutet men muskelfästena är nog utslitna och handen är fortfarande inte rak. Den gör satans ont och den är svullen. Tror jag, ser inte för den är lindad nu. Hoppas fan värken är över tills imorgon, annars äre tillbaka till el hospital :(


typ så ser de ut. klaga inte på mina skills i paint! Nu ska jag gå och knapra i mig några panodil och sen lägga mig och se philm. kul va? haha, not.


Jävla tanten på sjukhuset idag. Var typ en millimeter ifrån och slå in pannbenet på henne. "Gör det ont när jag vrider på den?" "Ja, de gör väldigt ont" "Okej" och så vred hon ännu hårdare så de knakade in den. Biiiiatch :(

HERRRRRÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Ida

fan va yää, asså det var ju en jävligt snygg bild..

2008-11-08 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0