I'm yours

Jag har tröttnat på dethär med blogg. Finner ingen lust till att blogga, det är ändå ingen viktig grej så det spelar väl inte så stor roll precis heller. Idag har det inte hänt mycket. Mamma väckte mig på morgonen och frågade om jag ville komma med på stan och äta. Jag klev upp gjorde mig iordning så for vi sen. Var på lite olika affärer och kikade runt lite. Senare mot kvällen for jag och pappa på kina och hämtade kinamat, gott som tusan! Var väldans länge sen jag åt det nu. Sen har jag bara tagit det lugnt idag, har inte haft något att göra. Alla har gjort annat idag, så det har bara blivit en lugn kväll framför datorn ikväll. Men det var väl lika bra det, efter som att vi har match imorgon(Idag). Så det var välbehövligt att bara vila upp sig.

Assi - Trångfors
13.00 i Risön
be there

Nu är det bara 25 dagar(!) kvar av skolan (enligt Jennys nedräkning iaf)! Fyfan vad skönt att slippa skiten i 10 veckor iallafall! Tror att denhär sommaren kommer bli riktigt bra. Men bara för att mina förhoppningar är skyhöga så kommer den säkert bli skit sämst. Men vi hoppas väl på det bästa! However, jag har fått en massa fyllesamtal idag. Jag måste bara få säga att det är riktigt kul att diskutera och prata med berusade människor. Endel klämmer ur sig sånna saker som dom inte ens skulle komma på tanken på att säga i nyktert tillstånd. Ojoj, skratta får man göra iallafall! ;)


ARG! Hade skrivit ett mycket, mycket länge inlägg och så slutar jävla blogg sidan och fungera så hälften for bort. Orkar inte skriva om det, så dethär får räcka för idag.

Nu ska då jag börja dra mig mot sängen, match imorgon(idag) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0