You make me melt

Har som sagt varit med Ida i Luleå. Har inte handlat sådär överdrivet mycket, men några påsar kom jag väl hem med iallafall. Hursomhelst har det varit en supermysig dag med syster :) Förövrigt har det varit mongosarnas dag idag, vet inte hur många människor vi har stött på idag som har betett sig konstigt. Vi har fått skrattat som tusan. Sen har jag och Elin varit på ett svettigt Spinning/Torso pass! Jobbigt var det, men väldigt skönt efter åt må jag säga.

Imorgon blir de torso på lunchrasten, sedan orientering med klassen, kanonkul! (Y) NOT. Förra årets orientering gick inte allt för bra för mig och mitt lag (laget; Elin) Haha. Menmen, hur det går iår återstår att se.

Nu ska jag ta och fixa ihop en bra spelningslista, sen lägga mig och sussa :)
Sov gott,

L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0