"Kalix city festival"

Var där igår. Det hände inte allt för mycket. Det var dött, lite folk som fan. For iaf dit med Elin & Frida. Träffade Madde och Fanny där sen. Det hände inte allt för mycket, vi gick runt och kollade lite. Åkte virvelvinden med en jävla massa. Har ont i halsen från allt skrik igår. Lite kul, mamma, pappa och Ida hade varit på bio och skulle hem just när jag åkte virvelvinden. Så hade dom tydligen hört att jag skrikit som fan, vilket kanske är ett tecken på varför jag är så hes idag ;) Ska dit en sväng ikväll. förhoppningsvis blir det bättre idag än igår. Men det återstår att se. Nu ska jag ut i solen en sväng!

Match imorgon!
Assi - Storfors
13.00 i Risön!
VIKTIGT

Pussis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0