Helgen

Fredags; Fick sluta typ 1,5h tidigare från skolan. Skönt som tusan! Jag for på stan en sväng, sen hem och bytte om till träning. Träningen gick för en gångs skull ganska bra. Efter träningen fixade jag mig iordning, hade vi nån middag här. Ika, Patte & Ida kom förbi en sväng också, trevligt. Sen kom "Stenne". Vi for till Elin typ då. Satt vid datorn ett tag, sen for vi till Simon. Var med Isse, Jacke, Eddie och Simon ofc! Värre trevligt! ;)
 

Lördags; Vi var tvungen och stiga upp tidigt som fan, redan vid halv åtta typ. Usch, fyfan vad jobbigt. Nåja, somnade ju iofs i Elins soffa senare så jag fick ju sömn då. Sen hade jag match, med f-94 mot LSK typ, 2-2 blev matchen. Efter matchen sov jag och Elin två timmar, soo jävla skönt. Sen drog vi slingor, for och köpte chips, bastade och bara mös på. Sen efter tolv nångång gick vi till Simon. Micke, Erik och Nille kom förbi en sväng. Trevligt, dock inte lika trevligt som i fredags ;) Sen hem och sova.

Idag; Har det inte hänt nå, kommer inte hända något heller. Måste skriva nån biologiuppgift idag och en städning av rummet skulle nog inte heller vara fel. Hursomhelst ska jag krypa ner i sängen och se OC, är trött som fan.

You got it wrong, I didn't wanna hurt you.
I wanna be all the world to you.


Simma lugnt! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: elin rutberg

tackar, du spelade också jätte bra ;)

2008-05-25 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0