Allt mellan himmel och jord

Till och börja med så måste jag säga att min klass måste vara den härligaste någonsin! Ni gör mina skoldagar till vad dom är, ni är riktigt härliga allihopa ;) Imorgon är den årliga fågelskådningen, kan inte säga att det är tråkigt. Ut i skogen klockan fyra på morgonen, trevligt värre. Men sen har man ju jävligt kul när man är där. Fåglarna är inte så viktiga. Men kul har vi då iallafall vilket för mig är huvudsaken! =)


fågelskådningen -07.

Sen har vi spelat volleyboll på EV;n idag. Måste säga att mitt lag var bäst, noooot... Haha ;) Det fanns många varianter där, bland annat "handflatan Jennifer" Oj vad jag fick skratta mycket. Härligt gäng detdär ;)

Nu är det inte många dagar kvar av skolan, skönt att skiten snart är över !
 
Och avslutningsvis måste jag säga att jag är besviken på dig hur du kan göra som du gör. Du förstör bara för dig själv, ska du hålla på sådär lär du inte vara populär i slutändan. Du vet vem du är och jag hoppas att du tar åt dig. Gör det för ditt eget bästa.


- En klass för sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0