Skola

BLÄ med stora jävla bokstäver säger jag bara.
Jag hatar våran engelska lärare, hon måste vara den konstigaste/segaste/fulaste människan i hela världen (ursäkta språket), men ni som har henne håller nog med I guess. Ååh, hon gav mig 6 minus poäng på provet för att jag hade skrivit ett jävla litet fel. DRA H vad arg jag är. Men det kanske inte går att undgå.

Sen en till sak, jag kan inte plugga. Det går inte, det är fullständigt omöjligt. Efter skolan låg jag en timme i sängen och verkligen försökte få in skiten i huvuvdet. Men det går inte! Jag läste sidorna om och om igen, men det fastnar inte. Efteråt är det som "hmm, vad var det dehär handlande om egentligen?!". Fast sen när provet väl kommer så går det bra iaf, vet inte varför. Underligt.    

Imorgon NO prov, på måndag SO och Spanska prov :O

Nu ska jag hoppa i duschen, sen äta lite, sen måste jag väl försöka plugga lite åtminstone.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0