Påsklov

Ja, nu har vi väl varit lediga i fyra dagar. Men för mig börjar det riktiga lovet imorgon. Hade haft lite andra planer och förväntningar, men dem sket sig inatt och sen är jag krasslig nu. Så jag har inte kunnat träna sen i tisdags, inte så kul om man säger så. Men förmodligen så ska jag väl friskna till snart och kunna börja träna lite lätt på träningen på tisdag iallafall.

Vet inte riktigt vad som händer under lovet, hade tänkt att träna som en dåre, men det lär jag väl inte kunna göra. Imorgon har Helena konfirmationshögtid, så jag tror att jag ska gå och ge henne en blomma, om jag orkar upp de vill säga. På lördag är det dop och sen har jag inga större planer för lovet, inte mer än att vi skulle styra upp en fet lodis kväll utan smink med en jävla massa flott, nån som är på?


"Be aldrig om ursäkt för
sakerna du aldrig gjorde"

Kommentarer
Postat av: Regina

Jag är jävligt på med en helt vanlig kväll. =D (alltså lodis) ;D hehefniss

2008-03-24 @ 10:29:38
URL: http://rrregina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0