Helena Bäckman Andersson

Du måste vara en av dom absolut bästa flickorna på hela planeten!
Du är min största idol och jag älskar dig vännen. Du är alltid lika glad och positiv, du bryr dig om alla och låter ingen komma utanför. Känner mig ledsen för att vi har glidit isär, för jag saknar det vi hade och jag önskar att allting bara kunde vara som det var förrut. För det vi hade är ändå inget man bara lägger åt sidan. Din godhet och omtänksamhet kommer du komma långt på i livet, jag älskar dig Helena Bäckman Andersson :) <3

image119



Lina ♥

Kommentarer
Postat av: FANNY:D

Varför får aldrig jag sådana här gulliga inlägg? ;P Jag måste nog också börja bli snäll

2008-04-01 @ 22:56:57
URL: http://phanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0