En liten instickare

Glömde skriva en blogg om att Regga fyllde år igår!
Hela 17 år, grattis sötnos! Jag var först att gratta henne, viktigt!

image121

Sen har det ju varit en jävla natt inatt också. Fyfan, less var jag med vi hade ändå jävligt kul. Trångt som fan när vi skulle sova, varmt som bara den. Haha, men det var ganska kul trotts allt!

Jag säger som Ida, från det ena till det andra..

Mitt i allt när vi skulle sova så började Elin (the one and only) prata om talloxar (talgoxar).
Ida och jag rättade till henne.

Samme: Talloxe, vafan?! :P
Elin: Taljoxe med J.
Lina: Nej, med G.
Samme: Talgoxe (med värsta uttalet på g;et).

Det var bara sååååå klockrent!
Ingen förstår nog riktigt, men det var så jävla kul! ;)

HAHAH, nu leftar jag. Måste  städa i mitt rum :O

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0