Tittut

Nu är det riktigt nära!
Bara några få skoldagar kvar. Känns helt underbart att äntligen få slippa skolan några veckor. Nog för att jag redan har lagt av med allting. Sköter endast no;n där vi har ett prov kvar (fast mest troligt blir det nog inte av..). Annars är allt slappt. Men nu har jag gjort allting, har godkänt i allt. Så nu får det vara bra för iår :) Igår kom Elin och Erika hem från Turkiet. Bruna som fan båda två. Och på tal om Turkiet så bokade vi en resa dit igår, 23/7 smäller det! Jag, Elin, Mamma & Pappa. Ganska så nice! Så det blir Gothia 12/7 - 19/7 och sen Turkiet 23/7-30/7 ;) Ganska så skönt!

Till helgen bär det av till Grubbnäsudden med konfan. FYFAN VAD TRIST. Jag vill verkligen inte dit. Gratis sms, 0702853562. ROA MIG. Det lär behövas.

I found what I'm looking for ;) - Ja, det är nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0