Tisdag

Tokskön dag idag!
Varmt som tusan. Började med att HK läraren lackade sönder på mig och hotade att sänka mina vänners betyg om jag inte fixade dit dom. Lustigt värre. Sen har vi typ suttit ute på varenda rast och stekt, så jävla skönt. På idrotten spelade vi volleyboll på strandängarna och badade där avslutningsvis. Så jävla skönt alltså, nu är det fan sommar på riktigt!

Ja, annars blev det att avstå från dagens träning. Vrickade foten igår, har fortfarande lite ont. Sen har vi haft bandymöte alldeles nyss. Vilket kändes på tok för onödigt. Vi kom ingen vart och den viktigaste frågan löste sig inte. Surt, men det är ju ett tag kvar så vi får väl hoppas på att någon kunnig vill ställa upp och träna oss.

Nu ska jag börja städa mitt rum. (Mamma och pappa har gnällt sen i söndags..)


I'm yours




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0