Måndag

Nu är det ett tag sen jag skrev någonting här. Har dock varit på ett uruselt konfaläger denhär helgen. Har aldrig varit med om tråkigare, tur som var hade jag ju Frida. Orkar inte berätta ordagrant om vad som hände där. Men vi har pratat om gud, lekt lekar, bastat, pratat ännu mer om gud. Mindre kul med andra ord. Match igår mot Gammelgårdens damer. Helt ärligt så var det min sämsta match någonsin. Jag ides inte göra något, lolade bara runt där. However så tycker jag att resten av laget ska ha en stor eloge för matchen igår. Även om resultatet blev 5-0 till dom så tycker jag inte att det speglar matchbilden så mycket. Helt klart att dom var det bättre laget! Men, det var en träningsmatch så ingen idé att hänga med huvudet för de. + att för oss spelade inte resultatet så stor roll. Den matchen spelade vi mest bara för att få en s.k "genomkörare" ;)

Har varit och tränat alldeles nyss, gick ganska bra idag. Var så jävla arg för att det gick så kasst igår så jag tog tag i det idag istället. Nu är jag död. Elin kommer ikväll. Mysigt som tusan, frågan är bara hur länge jag kommer orka hålla uppe mina ögon ;) Sovmorgon till 13.00 imorgon, eller t.o.m till 14.15 om vi har tur med vädret. Haha, nåja färdig jyrat för idag, nu blir det duschen för min del!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0