Jobbigt!

Tror att jag håller på att bli sjuk. Jag har ont i huvudet och är täppt i näsan, tror att jag håller på att få feber. Men det kan lika gärna vara allergin som spökar.

I Fredags var vi hos Jennifer och lagade mat och hade allmänt trevligt/mysigt. Tacogratäng, svammel, twister, glass, tjorv ute på gården, flott, film.. och sedan somnade vi in vid fyratiden :)




Kalixdagen igår, var helt okej även fast det inte riktigt gick som vi hade planerat. Vaknade klockan åtta hos Jennifer efter fyra timmars sömn, väldigt utvilad.. MYT! Kring tio började den årliga innebandytuneringen utanför Valhall, kul! En vinst, en förlust och en oavgjord, helt okej! Sen gick jag, Ida och Riina runt där och kollade på allt annat. Tittade på stadsloppet, och jag ångrar mig inte de minsta att jag inte sprang det, haha. Men nästa år ska jag och Riina vara med, det har vi lovat varandra ;o (vilket jag förmodligen ångrar nästa år..) Ja, senare mot kvällskvisten åt vi god middag här hemma. Sen for vi och körde Jeppe till GG, nercabbat dessutom ;) Stannade på stan med Elin, Madde och Fanny. Kvällen blev mer än trevlig, dock slutade den i en massa bråk och andra otrevligheter.





Idag har jag haft konfirmation så en massa folk har varit här.
Fick en hel del pengar, två halsband och en ring :)



Det jättefina halsbandet jag fick av Ida & Ronny ;*



Nu ska jag krypa ner i sängen och slå på en film och förhoppningsvis bli frisk.
Pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0