Outta my head..

..just så känns det just nu! Jag känner mig dummare än någonsin och jag önskar att allting var ogjort. Fast ibland gör man sina misstag och nu finns det inte mycket mer att göra åt saken. För det som är gjort är gjort.



Ikväll har jag, mamma och pappa varit på middag hos Peter & Susanna, och det var mer än trevligt. Har pratat igenom allt till Gothia och en hel del annat. Åt super god mat också, har kommit hem därifrån nyss, och nu har jag insett hur jävla mycket jag vill vara 11 år på nytt. Som Alva, hon är världens skönaste unge. När man tänker tillbaka på när man själv var 11 år så tyckte man att man hade så himla stora problem osvosv.. Men nu inser man att det var ganska så mycket enklare då, om man jämför mot nu.

"Vad skönt det var när man va liten, då skitsnack inte existerade, kärlek var en puss på kinden, och pappa var den bästa killen på jorden. Höjden av smärta var när barbiedockan tappat benet, värsta gråten var när man ramlade och skrapade upp knät, största rädslan var för monstret under sängen. Nu när man är äldre är skitsnack vardagsprat, man pussar alla på kinden och kärleken har blivit svårare, ibland känner man att mamma är den värsta fienden på jorden. Höjden av smärta är när man inte får sin vilja fram, och den värsta gråten är när ens vännerna plötsligt sviker en. Den största rädslan är att förlora dom man älskar mest"




Jag känner mig besviken på dig. Du bryr dig inte mer, du hör inte av dig. Nu har jag kommit till den punkten då man inte riktigt vet vad man ska göra. Men antagligen så lär det väl visa sig med tiden.

Nu tänker jag inte tjata på nå mer här, har så ont i huvudet, ska inta sängen och sedan stiga upp i tid imorgon och börja tvätta och packa allting som ska med. Det blir ju en hel del!

Egopic;
 

I don't belong here, I gotta move on dear, escape from this afterlife 
Cause this time I'm right to move on and on, far away from here
Got nothing against you and surely I'll miss you
This place full of peace and light, and I'd hope you might
Take me back inside when the time is right

Oj, långt inlägg.
Natti ! :)
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0