Annat

Jobbade igår, hela 9 timmar. Inte sådär farligt jobbigt, har dock träningsvärk i handen idag ;o Var meningen att jag skulle jobba idag också, så jag gick och la mig typ halv elva igår så när jag steg upp klockan sex på morgonen så sa pappa att det inte blir nånting p.g.a regnet. Lagomt surt.. Wellwell, skönt att vara ledig idag iaf :)

Efter träningen igår for jag tillbaka till risön. Var med Jennifer, Julia och Ida, vi for och badade, det var sjukt kallt. Men kul hade vi :) Sen for vi och såg p18's match. Sen hoooome.

10 dagaaar, sjukt!

Kommentarer
Postat av: Jess

Tack så mycket! Lutar nog mot det förslaget... ;)

2008-07-02 @ 22:51:42
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0