Update

Hmm, lustigt värre.. Idag åker jag till Turkiet. Jag känner mig inte de minsta pirrig. Jag har inte ens packat allting, knappt lagt fram mina kläder ännu. Jag vet inte varför det känns såhär?! men det bara är så. Vi åker från Kalix på ungefär 3 timmar och jag är inte ens stressad. Känns som att man är van och en sån "kort" resa som till Turkiet känns inte så speciell, med tanke på att vi tidigare har åkt till Thailand flera gånger och Usa osv. Men jag tror att när vi väl åker så kommer det bli superbra. Blir jätte skönt att bara få komma iväg en vecka och enbart ta det lugnt och njuta av värmen.



Gothia var helt underbart! Det är nog en av dom bästa upplevelserna jag har varit med om i hela mitt liv. Även om fotbollen inte gick alltför bra. Vi är absolut INTE något cuplag måste jag få säga, vi har allting emot oss. Allting från incheckningen på skolan till motståndarlagets tränare. Det är väldigt irriterande för man vill ju nångång har en chans att kunna gå långt i en tunering, men vi har alltid sån otur. Men sen utanför planen har vi haft så grymt kul, kan knappt sätta ord på hur kul det har varit! Det är något alla borde få uppleva. Orkar inte skriva och berätta allting vi har gjort, för då kommer jag att missa min turkiet resa och fortfarande sitta här och skriva hur länge som helst. Bilder finns på pixbox!

Nu ska jag skutta till duschen, sen ska jag packa och sen bär det av! Ni får ha det så bra här hemma medans jag är borta. So long!

Lina ♥

Kommentarer
Postat av: Eve

Hoppas du har en bra resa & kommer hem oskadd gullet :)

2008-07-26 @ 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0