Jobbigt.

Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag känner, jag vet ingenting för tillfället.
Hur kan man förändras så mycket på så kort tid, välja bort människor som är helt jävla underbara, som man delade allting med och alltid hade kul med, hur kan man bara göra så, VARFÖR VARFÖR VARFÖR?

Men sen finns ju Elin, min, endast MIN egna Elin. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, du är den absolut bästa. Finns ingen som jag någonsin känt mig så bekväm med, finns ingenting att skämmas för, jag älskar att umgås och bara vara med dig, finns inget bättre.  

Har även börjat titta på Prison Break, det är så bra!
Och Wentworth Miller, riktigt jävla ögongodis, jag är helt sååååld på han! Snyggare finns inte ! ;)

image81
PUSS

Nåja, match imorgon.
Sängen nu.
<3

Kommentarer
Postat av: FLORENZ

lycka till med matchen ;)

2008-01-04 @ 03:24:43
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0