Fredag, 4/1.

Lyckat, vi skulle gå och äta lunch idag. Tio i elva ringde pappa och frågade om jag sov, ojdå, lite panik, skulle vara på stan elva egentligen, men det blev halv tolv, ooops! Nu måste jag försöka rycka upp mig, match om 3 timmar och det känns som att jag inte har vaknat, jag måste gå ut och gå med hundarna innan, jobbigt. Men då kanske jag piggnar till lite, hoppas på det iallafall!

Var i Luleå för en vecka sen också, har inte hunnit skriva så mycket i veckan. Men jag köpte ett par baggy jeans, två tröjor, skor och smink. Trodde att jag skulle hitta mer, men icket, men det duger.

Sen finns det människor som gör mig så glad, främmande människor som jag förmodligen aldrig i hela mitt liv kommer träffa, som med bara två ord kan lysa upp en hel dag. Det gillar jag!
 
Nu ska jag ut och promma med hundarna, sen hem och fixa något att äta, sen till planen.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0