Det är sååå nice!

Elin har sovit här inatt. Vi bestämde oss för att inte sova, men icket vi somnade nån timme iallafall. Vaknade först klockan sju av att Robin ringde och sa att dom redan hade kommit till Kalix, fattar inte riktigt hur klyftig man är när man åker in till Kalix klockan sju en lördagmorgon? Nåja, sa att han skulle ringa och väcka oss klockan nio igen. När han väl ringde så var jag så sjukt trött, ville bara dö, orkade typ inte hålla uppe ögonen. Sen så mötte vi upp dom och gick till Ip, har sett två matcher och sen sett systers innebandy match. Så jag har spenderat min dag med Robin, Eddie, Patte & Elin. Kul.

Nu är jag så jävla trött, usch. Ska bara ta det lugnt ikväll! ;)

#Grrrmode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0