29/1

Har äntligen fått lite pejl på hur man gör design grejen, blev inte så jätte fint kanske. Men bättre än hur den såg ut tidigare iallafall.

Lugn dag idag. Hade typ boxning/karate på idrotten, var rätt roligt att boxas ändå ! Efter skolan gick jag till farmor, åt där, sen promenerade jag vidare in till stan. Gick på Team och köpte lite bandy grejer, sen på Chili och köpte typ en tunika, om den kommer till användning har jag svårt att tro, men det märker vi väl. Sen var det meningen att jag skulle se på bandy, men Lina + TV + Soffa = Dålig kombination, somnade, somvanligt. Sverige vann, hejade nästan lite på Finland där ett tag, men bästa lag vann!

En tråkigt "dag-för-dag uppdatering", hade inte mycket annat att berätta.

GRATTIS JOHANNA :) <3

Over äääänd out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0