Torsdag

Har inte hänt något speciellt idag.
På engelskan hade vi en musiktävling, mitt lag (Jag & Riina) och Jennifers lag (Jennifer, Ida & Elin) hade samma poäng, men vi vann för vi fick extra stilpoäng för att sjöng lite där med min "ljuva" stämma, *hosthost*. Sen har det varit lungt, spelade Volleyboll på Ev;n, det är så jävla kul. Sen bara träning, tråkigt som fan. Blir så jävla less, de är bara en massa lekar och mesiga träningar nu förtiden, klart att man inte utvecklas nå mer ! Less..

Nu måste jag börja plugga, sen blir det Oth tills jag somnar. Nu blev det en sånhär tråkig "vad-jag-gjort-idag" uppdatering som de flesta inte orkar läsa. Meeeen bättre än ingen blogg alls !

Nu är det nära, endast 5 dagar (107 timmar om man ska vara exakt) ! ;)

Lina ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0