Surt

Blää.. Fan vad less !
Var ju på elitläger i december som jag har bloggat om tidgare I guess. Så idag när jag kom hem från skolan, tog in posten så såg jag att jag hade fått ett brev från Svenska Bandy Förbundet, så blev typ glad. Öppnade de och såg att jag hade blivit uttagen till en "Elitläger match". Dom hade plockat ut 16 av dom 30 som var på lägret i Sandviken, och så skulle vi spela mot ett utplockat lag från de andra elitlägret i Göteborg.

Men såklart är jag ju i Thailand just då. Typiskt, men jag får väl se det från den ljusa sidan, att det kommer fler chanser och att jag kommer nog ha det rätt bra i Thailand iaf! ;)

Så, nu har jag fått lättat lite på mitt hjärta :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0