Gårdagen

Mitt bikini problem är fortfarande inte löst, det irriterar mig ;o
Nåja, gårdagen var väl helt okej, dock inte allt för lång somnade 19.30 och har sovit heeeeela natten, skönt som tusan ! Hände en lite små kul/pinsam grej på skolan. Vi hade precis slutat och jag hade tagit på mig jackan och stod och fixade med något i väskan, så kommer J & J och drar ner mina byxor, så stod man där byxlös, great ! Inte.. Menmen, gjorde ingen stor grej av det, plus att alla som såg endast gick i min klass, tur de.

Ja, idag händer det väl inget speciellt, gym & bandy tror jag.
Eventuellt match imorgon mot Kbk Flick, kul ;)

Over.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Tack för tipset gullunge! Hittade en på Laredoute ;) Nu ska den biställas! Har du nå resfeber? :)

2008-02-07 @ 09:09:50
URL: http://saandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0