Björn Gustavsson

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka

när du fnissar som en liten flicka

När man känner nått man can't deny

when the eagles fly over mountain high

När all oro är som bortblåst och försvunnen

när Simba återvänder i lejonkungen

När man bara drar en replik för att slippa krångla

"Hej min pappa är rik, ska vi hångla?"

Om man spärrar upp sina ögon och tittar med huvudet ut

ja då ser man galen ut!

Det har egentligen inte hit att höra

det är bara en grej man kan göra

När jag dansat med Elin en sommarnatt lång

och vi satt på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom

När Elin sa att jag var den vackraste som finns

såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans

Våga styr som en kapten

Våga fall som ett löv

Våga chansa och se hur det går

Vad är fegt?

Vad är mod?

What is love?

Baby don't hurt me, don't hurt me, no more

-Björn Gustavsson ;)


Kommentarer
Postat av: Henna

Haha! Han är så jäkla bra :D haha!
Skrattar alltid lika mycket när jag hör honom :P

2008-02-26 @ 22:19:45
URL: http://www.hennal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0