29 Februari

Gaah!
Har fått virus på datorn i mitt rum. Går typ inte att göra något, den skickar en internet adress till alla på min msn lista. Så klicka inte på den om de skickar en sån adress från min msn. Fast nu har internet slutat fungerat där, så nu kan jag lika inte göra någonting där, SURT.

Imorgon bär det av till Söråker med F-15 laget, seriefinal. Känns lagomt jobbigt att åka jävla kustbuss 9 h, spela en match, sova några timmar och åka hem på en gång sen. Men nu är det bara i helgen kvar och SM-final nästa helg, sen är det slut på bandyn. Så drar väl fotbollen igång "på riktigt", det känns bra. Är lite less på bandyn, de är så jävla oseriöst hela tiden. Typ 2 träningar i veckan och då är det typ bara lek. Så det blir bra när fotbollen börjar och det blir mer seriöst och ordentlig träning.

Jaa, har inte så mycket mer intressant att skriva.

En liten kommentar från en svensk kille, om en thailändska;
 
- "Ääh vafan, hon är ju inte snyggast på ön, men hon kan ju prata engelska"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0