♥ You can't play on broken strings

"Gårdagen spenderades med Lina, Adde, Jeppe ett tag tills Lina for iväg på äventyr och sen for jag till Lina och sov med bruden där ;o she is so cute =)"  Du är så söt Ida, haha, jag älskar dig, dy är bäst!

Nyår imorgon, har inga planer ännu, jävligt tråkigt. Högtider är typ det tråkigaste som finns, det blir alltid misslyckat och skit, så dom kan ta sig i röven! Äntligen har vi börjat göra om här hemma, så nu är mamma och pappas nya rum klart, och mitt står på tur att börja tapetsera, så babyface rummet med rååååååsa väggar IS GOING AWAY! Fett jävla nice och får säga det själv. Har även hunnit slinga mitt hår idag, och har tappat typ hälften av vad jag har haft på skallen, så nu är mitt hår.. Gult/orange/blond, tunt och slitet som satan, skulle nån gå förbi med en tändare skulle de ba SWICH och allt hår skulle vara borta. Men care på de, vem bryr sig. Ikväll vill jag vara med Elin, men hon verkar ha annat för sig, äh, skitsamma!

HEIRÅ ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha aaah

2008-12-31 @ 15:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0