* helgen osv

Lite dålig uppdatering. Helgen var helt klart godkänd. På fredag kom Ida till mig efter skolan, vi bakade och sen for hon hem i typ en halvtimme och sen tillbaka hit. Vi for till IP eftersom att det skulle vara träning, dock så blev det ingen för att vi endast var tre stycken. Men jag och Ida stannade kvar, åkte skriller ett tag och bastade. Supermysigt och det måste vi verkligen göra om ♥ Sen tog vi en promenad hem, rastade hundarna och sen åkte vi taxi in till stan, höhö.. Kvällen blev trevlig och slutade nästan med ett brutet näsben, och det var INTE mitt fel.. Felåt John! =) Sen åkte jag och Ida hem och kvällen slutade med lite skönsång och sen somnade vi som två klubbade oxar kring två typ.

På lördagen vaknade vi ovanligt tidigt, vi började städa lite och sen for vi på stan. Köpte hårfärg åt Ida, sen for vi hem, slingade Idas hår och sen for jag till bowlinghallen och Ida for till Adde. Bowling med hela Team Sportia samt allas respektive typ. Det var väldigt trevligt och jag måste få skryta lite på mig själv, kom bland dom fyra bästa av alla tjugo, så jag är riktigt stolt ! Haha, final och allt! Sen duschade vi och gjorde oss iordning där och gick sedan vidare mot hotellet. Där åt vi supergod mat  och drack vin/champange haha, men det var trevligt! :) Jag for därifrån kring tolv, då for jag till Empi en liten sväng, sen tillbaka till stan och sen taxi hem!

Några bilder jag snodde från Anne-Lie :)




Men då till det lite tråkigare.. Har fått feber samt jätte ont i halsen, inte sådär jätte kul kanske. Nu håller jag endast tummarna på att jag ska bli frisk till helgen samt nästa vecka, för då är det match och elitläger. Och missar jag elitlägret så vet jag inte vad jag gör! Nåja, nog vet jag att det blir bra tillslut. Så idag har jag bara legat i sängen hela dagen och degat, samt sett Svensson Svensson, det måste ju vara det bästa som finns! ;)

Nu ska jag fortsätta se Svensson Svensson, sen duscha och har fått erbjudande att komma och vara sjuk på Rammelbergsvägen, vilket man inte tackar nej till, så där ska jag fortsätta vara sjuk ikväll! ;)

Ja bra heeeeej, IDA är den sötaste jag vet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0