* I could put my arms round every boy I see but they only reminds me of you


Idag har varit en konstig dag. Det händer så mycket just nu. Jag hinner inte alls med, alla förändringar som händer. Det går för fort för mig, hinner inte ta in allt och orkar inte bry mig på samma sätt. Skjuter saker åt sidan, oftast fel saker också. Idag har jag spenderat hela min dag på sporthallen, och nu såhär i efterhand var det inte värt ett skit. Hade planer på att vara med Empi ett tag, men det sket sig, får bli en annan gång. Jag och Elin livade upp det hela, men sen så tappade vi bort varandra och då blev det bara tråkigt.

Om du bara kunde sluta låtsas, orden du säger. Innerst inne vet du också bara att det är en lögn. Men och stå där in front of you och höra orden komma från din mun gör mig alldeles knäsvag. Men såhär i efterhand gör det bara ont, hemskt ont i hjärtat. Men är det på det sättet du vill göra det, så varsågod. Det är ditt kort, spelar ingen roll hur jag gör. I slutändan tittar du ändå bara ner på mig och lämnar mig ensam kvar. Jag önskar bara att du nångång kunde förstå, men det finns nog inte ord som kan förklara. Värst tror jag är att du ljuger för mig.

Nu har jag äntligen fått skriva av mig lite, fäääänx a lot för de. Dock finns det nog inte en kotte som förstår något av detdär, knappt så att jag själv gör det. Snart är det jullov, dra mig jävla baklänges vad skönt. Ska ta det så lugnt som man kan göra, ska typ gräva ner mig, eller nåt. Nu blire krysset på allt och se nån film. JA BRA HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0