♥ Tidsfördriv

Onödigt test i brist på annat :)


Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gjorde jag, både bra och dåliga saker

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inte några nyårslöften, endast ett, men det håller jag nog helst för mig själv. Men jag höll det iaf!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte det

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte det heller

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, Turkiet, Finland

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja, det finns en grej

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
8 juli

8. Vad var din största framgång 2008?
Oj, SM-silver, DM-guld typ

9. Största misstaget?
Föll för helt fel kille

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, handleden bråkades och knäna lite grann

11. Bästa köpet?
Ojdå, vet inte riktigt

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, alla mina vänner och Gothiaresan inte att förglömma!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Nomy - Cocain, Lil Rain - Adore You, Evanescense - Anywhere, Stevie Hoang - Addicted

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I början av året gick allting emot mig, men det vände snabbt och sen fick jag min lyckligaste dagar. Men mot slutet av sommaren blev jag totalt sänkt och allmänt deprimerad, nu är det väl lite upp och ner skulle jag tro.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hihi, hemligt!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte suttit inne framför datorn varenda jävla dag

18. Hur tillbringade du julen?
Men familjen

19. Blev du kär i år?
Ja, två gånger. Riktigt jävla kär, men det vet vi ju alla hur det slutade..

20. Hur många one night stands?
..och det svarar vi INTE på här! 

21. Favoritprogram på TV?
Har typ inte sett nå tv, men svensson svensson

23. Bästa boken du läste i år?
Plöjde alla GG böcker i Thailand, så jäkla bra!

24. Största musikaliska upptäckten?
MVG I SÅNG! ;) Och Jenfis kommentar; "wooow, inte visste jag att du var så bra på å sjunga" Äh, så bra låter det nog ändå inte..

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, mobilen

26. Något du önskade dig men inte fick?
Platt-tv :(

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Middag för typ hela släkten, sen middag med flicksen ;)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag är rätt nöjd, kanske lite mer love ;)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Tights, tunika, tygskor, stuprörsjeans, LODIS

31. Vad fick dig att må bra?
Elin men framförallt Ida

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nate!

33. Vem saknade du?
Onödigt och skriva här..

34. De bästa nya människorna du träffade?
Svårt, många visade sig till en början bra, men sen gick det som det gick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0