* ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll

Fy vilken konstig natt. Har drömt så himla sjuka drömmar. Har känt nån slags oro hela natten. Vet inte vad det beror på, kanske för att det hände mycket igår. Men vad vet jag. Tur som var hade jag Elin vid min sida hela natten, skönt. Orkar faktikst inte skriva nå mer, ska på bandy idag! kul :)





Jag blir så arg på mig själv. Du har mig PRECIS där du vill ha mig. Där jag duger att ha då det inte finns någon annan, jag är inte ditt första handsval och kommer aldrig bli det heller. Jag är så fruktansvärt dum, att jag låter dig göra så mot mig... Det gäller nog bara att vara stark tror jag.

Ja bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0