* spela, spela bandy



Vi är dom "LYCKLIGA" som får åka till Ale/Surte. Yeah. Jag verkligen lääängtar till att sitta 9h med Almen i bil på nyårsafton, och sen åka tåg! OHYES, världens bästa nyårsafton <3 Vi super amanda under bordet på tåget, det vore nåt. Nej, nu ska vi inte vara sån.

Jag sa ju det. Våran klass är värdelös i volleyboll, 3 förluster av 4 möjliga. Vinsten var bara tur. Whatever. Nu åker orangefärgen åt helvete, har i ny slingfärg nu. Tack och lov för de, för mitt hår var inte allt för vackert trots allt =)

AVSLUTNING IMORGON, lite skönt. Eh ja.. Herrå!

Kommentarer
Postat av: john

svaga länken

2008-12-18 @ 00:12:55
Postat av: Elin

Vilka är det som ska till Göteborg ?

2008-12-18 @ 07:26:09
Postat av: Lina

Jag, Ida Stenman och Amanda Bjöörn Norén :)

2008-12-18 @ 13:54:37
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0