♥ Några funderingar

Ofta på kvällarna då jag precis krupit ner i sängen och stänger ögonen blir jag så arg. Så jävla förbannad, så om nån så mycket skulle titta på mig skulle jag kunna döda den människan med mina bara händer. Ungefär. Ilskan bara kokar inom mig. Oftast händer det om jag typ har failat som fan på ett prov, om det har gått dåligt på en match eller träning etc.. Kraven som jag har på mig själv är skyhöga, och jag blir missnöjd när jag ser mina betyg eller då någon säger att jag gjort något dåligt. Det värsta som finns är om man själv är nöjd med sin insats och t.ex mamma eller pappa trycker ner en. Då vänder sig varenda liten cell i hela kroppen och jag blir så liten och svag att jag bara kan brista ut i tårar och vara arg i flera dagar bara för att jag inte kan ta kritik. Men saken är den. När jag får kritik, så ser jag mig som så värdelös. Men jag förstår inte varför jag inte bara ger mig fan på att jag ska klara det? För när man väl ger sig fan på det, så går det ju.

Hmm, värdelöst.. Herrå!

Kommentarer
Postat av: eleanor

men du är snyggare ;)

2008-12-27 @ 14:34:51
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0