♥ I do it for love

Nu är julen över.. Tråkigt, men ändå skönt på samma sätt. Julafton igår, det var faktiskt riktigt kul, måste nog vara den bästa julen hittils, faktiskt. Är nog första gången jag är riktigt nöjd med mina julklappar :)

 
Parfym - Escada magnetism, Peak tröja, Adidas tröja, Lancomê mascara, Kanebo puder, Sminkbox, x-socks, bandyhandskar, pengar, två presentkort, mobilkort- Och nå små grejer :)

Men.. inte att förglömma den bästa julklappen


Det första jag såg när jag öppnade paketet;


"Perfekt" tänkte jag..

Men det var mer kvar i paketet




"Aah, hon vill skämma ut mig för hela släkten" tänkte jag.

Men då låg det en liten lapp längst ner i botten;

God jul älskling
Pilli.. Vad sägs om en Stockholmsresa till våren?
Bara du och jag i storstan!
Jag betalar flyg+hotell samt div. attraktioner.
Hoppas du vill följa med mig på en resa fylld med
shopping, mys, hotellfrukostar, sprit, rödvin och kondomer ;)


Min syster är bäst i världen, så är det bara! Och självklart vill jag följa med henne till sthlm ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Eve

Haha kosken! (Y)

2008-12-25 @ 20:52:19
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: jespo

HAHAHAHA FYFAN VAD ÄGD FJÅRTIZZZZZZZ ;---]

2008-12-28 @ 22:18:15
Postat av: Lina Bergeskans Tano

tyst ;)

2008-12-30 @ 18:09:59
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0