* sjung, sjung mitt hjärta sjung

Passet på TC igår var jobbigt. Jävligt jobbigt, gris jobbigt! Dock har jag inte varit på spinning eller pump på ett bra tag nu, så det kan nog säkerligen vara en stark orsak till träningsvärken idag. Idag har jag varit på skolan, har inte haft en seriös lektion, hade lika gärna kunna ligga i sängen hela dagen. Har aldrig varit så trött som när jag slog upp ögonen på vassenvägen 5 imorse, och både jag och Elin undrade om väckarklockan var ställd för tidigt. Men icket. Sen for vi och lyssnade på omvårdnadsprogrammet, sååååå jävla ovärt. Så ännu en orsak att jag skulle stannat i sängen. Efter skolan traskade jag och min käre vän Ida ner till det fartfyllda centrumet vi har i Kalix. Skulle kolla på tapeter till mitt rum, hittade jag några? Eh nej.. Det sög, bigtime! ;o

om nån har typ extremt mycket pengar och känner för att vara generös tror jag att det bor några stackare på tvärvägen 23 och slåttervägen 19 som hemskt gärna tar emot gåvor i form av pengar och presenter, ja tack.

hejdå, ps. regina hälsar!

Kommentarer
Postat av: Regina

Hälsa tbk :D

2008-12-15 @ 16:42:50
URL: http://rrregina.blogg.se/
Postat av: Ida

HEMSKT GÄRNA!!!

2008-12-16 @ 17:29:09
URL: http://stenmanida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0