* it takes something more this time

Fick nå sug efter och blogga. Så gick och hämtade datorn och la mig i sängen, och så klickar man på nytt inlägg, åså *poff*. Då kommer hjärnsläppet och fantasin lägger av. Nåja, får improvisera lite. Den här dagen har verkligen varit lång känns det som. Tog egen sovmorgon på morgonen. Var lite grinig för jag var tvungen och åka buss. Och inte nog med det, när jag kommer till skolan så halkade jag och sen när jag stiger in i klassrummet 50 minuter sen sitter dom och tittar på Tomten är far till alla barnen. Seriöst, skjut mig! Det är typ den värsta filmen jag vet.

Även den här dagen har varit oseriös, en lektion som vi såg film på, och en som vi gjorde nutidskrysset på, VÄÄÄÄRT! Nej, myt. Hade kunnat lega i sängen idag också. När jag slutade gick jag till min käre farmor! Vi bakade till julafton, jag diskade och dammsög åt henne, tusan så snäll jag är. Sen lagade vi mat och sen slocknade vi soffan båda två. Mammsen ringde och väckte mig, sen kom hon och plockade upp mig och vi for på colorama och valde tapeter till mitt rum. Blir säkert fint skulle jag tro! Tapeten kändes inte sådär jätte klockren, men den blir nog super när den kommer upp på väggen. Idag har jag även färgat mitt hår. Har hållt på med det i närmare fem timmar. Så nu är det lite ljusare. Slår liiiite mot orange/gult, men ska dra mer slingor nån dag så då far det nog bort. 

Imorgon är det volleybolltunering, vi kommer komma sist. Våran klass är sämst :( No offence, men vi är inte så jävla bra på allt ;) haha! jag är också värdelös. Efter det ska jag och farmor nog fara på stan en sväng. hihi, kul. jag och farmor ♥

Jag hittade en skitfin klänning som skulle vara klockren till nyår. Men vad ska Lina göra på nyår? Joooo, hon sitter nog mest troligt i ett tåg påväg till Göteborg. Skjut mig, eller skjut idioten som lägger landslagslägret 1 januari. Det blev jag lite irreterad över. Inte så lite heller. Men man får väl se det från den ljusa sidan, jag blev uttagen till lägret och får spela i Ale/Surte hallen, så grattis till mig, jag har vunnit en brödrost och en färgradio.

Nu är jag så trött så jag inte vet vad jag skriver.

Eller en sak till. Igår när jag kom in i mitt rum blev jag typ överlycklig, det var typ så att jag nästan tänkte springa till mamma och pappas sovrum och skrika hur tacksam jag var. Det stod nämligen ett singstar på golvet! och jag började genast kolla på det. Så ser jag att det inte är till mig...... Jag ville bara dö. Jag som blev så glad.

Äh, sov gott! 

Kommentarer
Postat av: Gejms

Faktiskt, en rosa brödrost! Vilken färg vill du ha? Och, gott nytt år på tåget, I'm happy for you honey

2008-12-17 @ 18:35:38
URL: http://elingamnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0