* hold on be strong

Äntligen hemma från Bollnäs! Eller egentligen borde jag inte säga äntligen, för jag har haft så grymt kul. Seriöst, tror aldrig att jag har skrattat så mycket på så kort tid. Har gjort nåt med mitt knä, så vet inte om jag går vidare därifrån, får se.. Några bilder därifrån finns på pixbox!

Sitter just nu hos syster och pluggar lite. Dock så har jag so prov imorgon och papprena är kvar på slåtter 19. Oops, skjut mig, mina betyg kommer vara så jävla dåliga. Men jag bryr mig inte, får läsa upp dom på vårterminen. Från det ena till det andra, GRATTIS PAPPA! Du är bäst! :) ♥

Tillbaka till pluggandet nu...


Kan inte få nog av denhär låten


I'm real and you are a copy of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0