* dags för elitläger

OMG JAG ÅKER TILL BOLLNÄS IDAG
vill jag göra det? eh nej..

Fan å, känner mig så jävla otaggad så det finns inte. Måste väl lyfta arslet och gå och packa dendär förbannades trunken och en till väska så jag överlever där borta. Det är så jävla mycket i skolan nu och så mycket annat som händer så jag känner att jag verkligen inte har tid att åka. Men det är bara bita i det sura äpplet och åka dit och visa vad man går för.

Fick erbjudande om att fara och se på hockey, men jag orkar inte.. Ska basta, packa och sen ska jag bara lägga mig och se film fram tills klockan slår halv åtta. Känns inte som att jag har ork till så mycket annat. Kanske en städning i rummet? Men nej, det får vänta tills på torsdag då jag äntligen kommer hem. På torsdag fyller även min söta pappa år :)

Igår vann vi med 20-3 mot GT76 om ni ville veta, vilket jag tycker var jävligt bra. Och äntligen fick jag göra mål. Har haft sån otur tidigare matcher! Men nu fick jag sätta två bollar.

Mm, ja bra hej.

Kommentarer
Postat av: Eve

Ingen myt! ;) och igelkotten kan dra h....

2008-12-11 @ 21:21:21
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0