Tidig morgon

Min förbannades förkylning/halsont vägrar att gå över. Jag känner mig jätte trött, orkar nästan inte göra något. Sover hela dagarna och kan inte sova på nätterna, jobbigt. Vi har match idag (nydag redan), mot Bergnäset. Om jag mår som jag mår just nu tänker jag inte spela. Men jag får känna när jag vaknar, vore kul och spela eftersom det inte har blivit så mycket fotboll på sista tiden, nästan ingen alls. Har inte tränat sen i tisdags så både för min och för lagets skull är det nog lika bra att jag vilar. Sen gör hälen fortfarande ont från LK. I brist på annat när jag har varit sjuk och inte haft något annat och göra har jag börjat och se Prison Break från början igen. Det är lite trist när man vet vad som händer med annars är det en sjuktbra serie!


Varje dag tar jag fram ditt nummer i min telefon, och tittar på det. Rabblar siffrorna i huvudet, funderar på om jag ska trycka "ring" eller vad jag ska göra. Varje gång är jag för feg och går bakåt. Men innerst inne vet jag inte varför jag är rädd, för jag vet att du kommer svara, du kommer inte lägga på. Vi kommer reda ut allting och sedan träffas och fortsätta där vi slutade. Det är så du, jag, vi alltid har fungerat. Jag förstår inte vart allting gick snett? Allting var ju så bra till en början. Vi bad ju om förlåtelse för vad vi gjorde, mer än så kunde vi ju inte göra heller. Men om du läser dethär, snälla förlåt mig/oss!





...men vi skiter i det. FÖR VI HAR DET SÅÅÅÅ JÄVLA BRA JUST NU ;)
haha, tillåt mig att le!


Nåja, nu blir det sängen igen. Match 20.00 i Risön för dom som känner sig sugna att komma och kika! Puss natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0