Ungefär som sugmärken på en fjortisfest.

Dagen har varit lugn. Har inte hänt allt för mycket. Vaknade på morgonen av att hunden stod och slickade och åt upp mina och Idas hallon. Inte mer med det. Vi låg kvar i sängen mer än en timme, som vanligt, men skönt var det. Vi gjorde god frukost och sen cyklade vi i regnet(!) och hämtade pengarna från kansliet. Sen satt jag mig vid datorn och Ida somnade ett tag. Sen träning! Fytusan vad jag är less fotboll nu, hoppas verkligen att vi får börja träna på is snart. Dock har jag svårt och tro att Kalix eller Kbk ger oss några istider. Men vi får väl hoppas på det bästa iaf, vore kul. Ikväll är jag själv, vilket jag typ inte har varit nån kväll/natt sen LK. Känns lite trist, men imorgon får jag finbesök igen ;)

På onsdag ska jag nog till Luleå och shoppa för pengarna jag har kvar, hade jag tänkt. Men får se hur det blir med det. Imorgon blir det lunchdejt med syster, mysigt! 

Nu ska jag lägga mig och se film!

En sak till..
..Ida är den bästa jag vet : ) ♥

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Eve

dedär med bandy träning återstår att se :) får se om jag ids :)

2008-08-22 @ 02:23:23
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0