Torsdag

Var i skolan halva dagen, sen for jag till Luleå med mamma. Fick ett riktigt tråkigt besked, men vi håller tummarna och väntar på provsvaren, hoppas på det bästa.. Fick ett par jeans, en tunika, en kofta och en vanlig tröja, nice de. Sen for vi och åt pizza, fick lite ångest med tanke på att jag satt där och flottade mig medans resten av laget tränade och körde en massa fys. Menmen, tror att jag kanske ska försöka ta mig upp och fara och gymma innan skolan imorgon, dock är det fortfarande väldigt oklart om jag orkar det. Efter skolan imorgon måste jag hem och städa, sen blir det middag här, trevligt.

Idag har jag och Ida bakat...



Det ser ut att som att jag lider av nån allvarlig sjukdom, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0