Jag sket i allt och blev bästa vän med en alkis.

Haha, ursäkta mina rubriker. Bara fula grejer som kommit upp i sommar, och jag ler bara då jag tänker på det.

Har inte uppdaterat på nån dag nu. Har inte funnits tid til det. Igår var jag till Luleå och shoppade med J&J, trevligt värre. Dock var dagen väldigt seg, sov endast 1,5h den natten så det var inte den bästa dagen och fara. Men jag får skylla mig själv, mitt eget fel att jag inte sov. Ida kom inte med till Luleå, hon låg och sov och var kvar hos mig hela dagen tills jag kom hem på eftermiddan. Så när jag kom hem hade hon städat och dammsugit mitt rum ;* Hittade iaf lite grejer i Luleå. Några linnen, en kofta, en kjol, smycken, lite underkläder och en mössa(!). Ja, en mössa, låter fel. Men här är det så kallt så man nästan behöver använda den. SVENSK SOMMAR! (Y) Jag och Ida var med även med Elin igår, väldigt länge sen sist nu. Vi inhandlade lite flott och låg bara och mös hemma hos mig, jag hade inte så mycket mer ork. Elin for hem och jag och Ida börjde se Sex and the city, men jag slocknade och Ida var rätt trött hon med så vi orkade inte se färdigt den. Vi gjorde en myspys spelningslista och somnade ganska gott redan vid ett kanske.

Idag har det inte hänt nånting, vi hade planerat att stiga upp vid 10, men somvanligt så fortsatt vi och sova och klev upp klockan 13. Ida for hem och jag satt mig vid datorn, la mig och vilade ett tag och sen var det dags för träning. Gick ganska bra. Regga är fortfarande samma Regga och det ska bli kul när bandyn drar igång så vi träffar varandra lite oftare! Ikväll blir det en massa filmer och sen sova, tror att jag håller på att bli sjuk igen..

Sista sommarlovshelgen nu. Känns ändå ganska skönt att få börja skolan igen och få lite rutiner. För nu känns det som att man har panik eftersom att det är så lite kvar av lovet, så mycket och göra osvosv. Så det är väl lika bra att skiten drar igång igen. Kommer vara trögstartat skulle jag tippa på. Men nog vet jag att det ska gå bra. Träffade btw Ulf idag och för en gångs skull fick jag BRA och POSITIVA nyheter. Istid på söndag, och det ler vi verkligen åt! Sjukt kul med bandy nu :)


Du ett avslutat kapitel som vi aldrig kommer att se tillbaka på.
Du är over, so over. Right Ida? :)

Im yours

schääärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Eve

Nä jag vet. :(

2008-08-22 @ 00:07:36
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: elle

fan vad jobbigt me skola på måndaG :/

men men ,hoppas du har de bra så syns vi

på skolan :D ?

2008-08-22 @ 16:37:08
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0