I got you

Igår var jag på stan med Ida, Jennifer och Riina. Trevligt värre! Vi gick på myggan och åt sen gick vi runt och kollade lite. Köpte en t-shirt. Sen började det spöregna, fyfan vad less alltså! När vi väl kom hem gick kläderna och vrida ur. Mysigt! Nåja, det var bara att duscha och göra sig iordning igen. Sen for jag på kina och åt med Ida. Tänkte bjuda henne på maten eftersom att hon har fyllt år, men då bjöd vi varandra eftersom att jag fyller år snart. Sen kom mamma och hämtade oss, for hem till mig och bytte kläder. Sen for vi till Nyborg, blev ett himla strul så de slutade med att vi spelade kort med Ika. Sen kom Micke och dom tillbaka, vi spelade kort. GRATTIS Nille, eftersom vi räknade fel så var du nog inte så dålig trots allt. Men revanch vill jag ha så vi får se vem som verkligen är bäst ;) Sen ides jag inte väcka Ika för hon skulle upp så tidigt. Så Micke bäddade på soffan åt mig. Vi slog på en film, Ida somnade typ innan filmen hann börja och Micke somnade ganska fort han med. Så jag låg där själv och fulade mig, sen när det just var slutet av filmen så startade datorjäveln om ;o lagomt surt, jag orkade inte gå upp och fixa det för då skulle jag väcka dom. Så jag somnade jag med, men hursomhelst var det en trevligt kväll :)

Nu måste jag skynda mig och byta om, ska och träna :)

"I wanna be the only one"

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0