Helgen

I fredags var typ hela släkten här på middag. Fick en hel del pengar, lite kläder, blommor samt en ny telefon. Vilket jag blev jätte glad över. Har inte haft nånting för mina kompisar, men det får väl bli nån av kommande helger, fast det är rätt fullt upp just nu. Middagen var iaf trevlig. Somnade rätt tidigt den kvällen. Igår steg jag upp tidigt, for på stan med mamma och pappa, hämtade kinamat. Sen match med damerna, vinst med 7-1! nice de. Sen hade jag hur tråkigt som helst, hade ingenting och göra. Var helt tokig, tjurade ihop och bestämde mig för att tända ljus, se oth och fara och köpa glass. Så kommer jag där och går på rimi och inser hur galet trist mitt liv är och att det är den tråkigaste lördagen i hela mitt liv. Men, så tittar jag upp och där kommer snygghelena och går. Och min kväll är räddad, hon hade lika trist som jag. Vi köpte b&j glass, for hem till mig. Såg två filmer och enbart mös på, pratade rätt mycket, mysigt. Vi körde till Helena och hämtade hennes sovgrejer vid halv ett. Sen hem och sen till Adam, spelade tv-spel och pratade lite. Trevligt värre. Kom hem kring tre nångång, då somnade vi in ganska hårt båda två.

Idag, min födelsedag! Fick en godmorgonkram av Helena 09:26, exakt 15 år då :) Sen fixade vi frukost. Helena for hem, jag packade fotbollsväskan och fixade bandygrejerna och begav mig till ishallen för denhär säsongens första ispass. Väldigt misslyckat om jag får säga det själv, hela fyra stycken var vi och tränade, trist. Men skönt att få in känslan iallafall. Sen hem, käkade och åkte till Piteå och spelade match mot Storfors. Innan matchen sjöng dom för mig, Peter och Julia och kastade upp mig i luften fyra gånger. Trodde att jag skulle dö, huvva! ;) Jag överlevde och vi spelade skiten ur dom, vinst med 3-1! Är för en gångs skull nöjd med dagens insats av mig. Skönt med seger. Sen åt vi flottigmat och åkte hem. Nu är jag mer än trött och ska gå och lägga mig och se ett oth avsnitt, vänta på att Ida ringer.

Tack till alla som har grattat mig på ett eller annat sätt ;) haha!

dock är DU en stor besvikelse, inte ens ett grattis kunde du klämma fram, far åt helvete säger jag ju bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0