- <3

Alltså.. Jag måste ju ska lida av grova sömnproblem, vid denhär tiden är jag som piggast. Jag kan bara inte sova, det går inte. Jag ligger typ och blundar och verkligen försöker sova, men det går inte. Fast jag har fan kul iaf, tur att det finns sociala människor som är vakna vid denhär tiden :)



Lars Winnerbäck!
Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln. Du har vaknat i fel säng, du har vart kär. Och framtiden väntade som en farlig gåta, man har bråttom dit, sen är man där. I en stad som får en att bli större än man är, men i en ålder som sätter allt på jorden. Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville. Men nu skulle jag inte välja dom orden.

Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner. Nån idiot som bara ser sin chans ska ta den. Vem som helst kan avge tomma löften, och göra hål där de lovar och svär. Det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är.

MEST BRA




Imorgon; Döma 3 matcher, sen ? ;)

En sak till, fan vad gay trångfors tränare var idag. Han skrek och gapade åt mig och kallade mig domarjävel ;o fan vad jag hatar folk som gnäller, man gör ju sitt bästa vafan ;o jävla nötter..

btw, varför skrattar alla i sömnen?

NU går jag, ciiaaaao.


Kommentarer
Postat av: isabel

sv: tack så mkt :)

2008-08-16 @ 04:41:51
URL: http://miniibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0