Tisdag

Lagomt slö dag idag, två lektioner.
Sen gick jag och Ida hem och slingade våra hår. Hon blev jätte fin i sitt hår,  i mitt hår blev inte så stor skillnad, bara lite. Sen har jag varit och tittat på träningen, igen. Det är sjukt hur irriterande det är att inte få träna, bara titta på hela tiden. Men på torsdag borde mitt lår vara läkt hoppas jag på iallafall, så då ska det ut och springas kan jag säga er! ;) Nu sitter jag här, har kemiprov imorgon. Men just nu känns det mest oviktigast i hela världen. Vem fan bryr sig om CH3COOH och sån skitformler och grejer? INGEN, I don't get it.. Nu måste jag trycka in det i huvudet, även om jag vill eller inte. Imorgon har jag inga som helst planer! Får väl se vad som händer ;)

Kan du se på mig, så som jag ser dig? Och vill du va med mig som jag vill va med dig? Håll mig nära nu, det är bara jag och du. Och vill du älska mig som jag vill älska dig? Jag vill alltid ha dig nära mig. Du gör mig hel, du är allt jag ser!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0