Måndag

På morgon när väckarklockan ringde var jag i stort sett död, hade sprängande huvudvärk och var trött som bara den. Hade stora planer på att stanna hemma, men efter som att vi skulle ha haft träning ikväll så ides jag inte stanna hemma. För då hade jag inte fått träna. Hursomhelst steg jag upp 8 minuter innan bussen skulle gå. Lagomt lodig har jag varit hela dagen kan jag ju säga. Kring tio ringde pappa och sa att kvällens träning var inställd, skujt mig! Fan vad less jag blev, nåja var kvar i skolan hela dagen iallafall. När vi hade en lektion kvar tänkte jag bege mig hemåt, men då hade jag såklart ingen skjuts, så då fick jag plåga mig sista lektionen. Fast vi såg bara film, så det var lugnt. Min huvudvärk har inte släppt och jag har HK prov imorgon som inte känns så jävla lustande att plugga till. Men, jag måste väl göra det I guess.

Imorgon kommer Ida hem! 
Fytusan vad jag har saknat henne. Ska bli skönt att äntligen få träffa henne, känns som att hon har varit borta i en evighet! (hon snott med min platttång till Thailand så ska bli ganska så nice och få hem den igen!). Nu måste jag smita iväg och städa hennes rum, annars lär det bli ett jävla liv när hon kommer hem imorgon! ;)

? Secondhand Serenade - Fall for you
? Secondhand Serenade - Suppose

"Hold your breath, because tonight will be the night that I will fall for you"

Slaaaash
Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0